Ananasová móda aneb jaký módní směr udává revoluční materiál PIÑATEX?

ananasová móda
ananasová móda

Máte rádi ananas? Tak ho směle zařaďte i do šatníku! A ne, nechceme po vás, abyste ananas všude s sebou nosili místo kabelky. Módním světem otřásl nový revoluční materiál PIÑATEX, který je vyrobený z vláken exotického ananasu! Materiál je žhavou novinkou a opět slibuje úsporu matičky Země, zkrátka vše se využije a to i odpad z ananasu!

Ananas Anam – značka, které leží na srdci nejen móda, ale také blaho Země

Materiál  PIÑATEX vynalezla paní Carmen Hijosa, která je právem považována za ananasovou průkopnici. Vždyť z něčeho tak nepotřebného jako je ananasový kompost dokázala vytvořit inovativní materiál, který zaujme nejen vegany a ochránce přírody, nýbrž i běžnou populaci, se zájmem o módní trendy. Materiál PIÑATEX vzniká jako vedlejší produkt během zpracovávání ananasů a ve výsledné podobě připomíná kůži. Zdá se, že paní Hijosa tímto ušetřila život spoustě zvířátek, která jsou chována právě pro módní průmysl. Revoluční ananasový materiál je navíc velmi pevný a lze jej obarvit do různých barev. Poté už se ve výrobě ohleduplné módy meze nekladou. Módní  kousky oblečení z PIÑATEXu si můžete zakoupit pod značkou Ananas Anam, která stojí za jeho vývojem, výrobou a distribucí.

Móda dnes musí mít i smysl a poslání

V souvislosti s vynálezem tohoto revolučního materiálu si můžeme být jisti, že móda dnes neznamená se jen slušivě obléknout a ohromit na módních molech, nýbrž mít poslání a záměr. Materiál PIÑATEX a značka Ananas Anam ho má a jím udává módní směr dalším lidem. A rozhodně není jediná na trhu. Určitě jste si všimli, že čím dál tím více módních značek šetří přírodu. Důkazem toho je i neméně revoluční oblečení z konopí a z jiných lehce obnovitelných materiálů, které šetří přírodu. A co vy? Z jakého materiálu se skládá váš šatník? A nemáte chuť vyzkoušet něco revolučního a zároveň šetrného k přírodě?

Hana Sportová
Autor: Hana Sportová 387 článků
Jmenuji se Hana Sportová a jsem šéfredaktorkou magazínu Mluvime.cz, mám na starosti obsahovou strategii, koordinaci redaktorů a tvorbu obsahu.